از وجود ماست ماجان کودک در برنامه غذایی فرزندتان غافل نشوید. اگر به‌دنبال اهمیت رشد و تغذیه کودک خود، قصد دارید محصولات لبنی را به‌عنوان یک خوردنی پرخاصیت در رژیم غذایی او بگنجانید، انتخاب‌تان فرآورده‌هایی باشد که فرمولاسیون آن با هدف مصرف کودکان طراحی شده است.

ماست برند ماجان علاوه‌بر طعم لذیذی که دارد حتی بچه‌های بدغذا را نیز به خود متمایل می‌سازد. دارای نیازی اساسی برای بهبودی در روند رشد، وزن‌گیری و حال بهتر کودک است و آن ماده مقوی را می‌توان پروبیوتیک در نظر گرفت. به‌نظر شما، پروبیوتیک دقیقا چه سازوکاری در سیستم بدن کودک دارد؟

ماست ماجان، پرچمدار محصولات لبنی در سفره غذایی کودک

مسلما دغدغه مطرح همه پدران و مادران، تهیه باکیفیت‌ترین مواد غذایی برای کودک‌تان است تا او بتواند دوره رشد خود را به‌خوبی طی کند. در این راستا، نباید از لبنیاتی مانند ماست‌ها که سرشار از پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری هستند، غافل شد. در واقع این ترکیبات، ضمن کمک به رشد بهتر فرزند، از ابتلای او به عفونت، بیماری‌ها و کمبودهای تغذیه‌ای جلوگیری می‌کند.

جالب است بدانید که ماست ماجان، به‌شکل طبیعی مملو از کلسیم و انواع‌واقسام ویتامین‌های فرآوری‌شده است که بدن کودک‌تان را بهره‌مند از مزایای پزشکی خواهد کرد. اما مهم‌ترین ترکیب در فرمولاسیون این محصول لبنی، وجود انبوه باکتری مفید پروبیوتیک است. به همین دلیل است که توصیه اکیدی بر خرید چنین ماده لبنی و خوراندن آن به کودک داریم. پروبیوتیک تاثیراتی در بدن فرزندان شما دارد که شاید نمی‌دانستید و قرار بر این شده تا در عنوان بعد در این خصوص همراه ما باشید.

فواید شگفت ‌انگیز پروبیوتیک در بدن کودکان

پروبیوتیک‌ها، میکروارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که اگر در مقادیر مناسب به مصرف برسند، می‌توانند تاثیرات حمایت‌کننده‌ای در بدن داشته باشند. تامین این باکتری‌های مفید برای کودکان به‌ویژه آن‌هایی که از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردار هستند، ضرورتی است که باید راجع‌به نحوه تامین آن با متخصص تغذیه کودک مشورت کنید.

پیشنهادی که ما برایتان داریم این است که پروبیوتیک مورد نیاز بدن فرزندتان را با مواد غذایی سالم تامین کنید و چه ماده‌ای بهتر از ماست ماجان در کنار وعده غذایی او؟ با این ترفند، ضمن این‌که به کودک‌تان اشتهایی برای صرف آسان غذا می‌دهید، او را از فوایدی بهره‌مند می‌کنید که در فهرست زیر، خلاصه‌ای از آن‌ها را شرح داده‌ایم.

  • حفظ سلامت دستگاه گوارش و بهبود عملکرد آن در هضم آسان غذا
  • پیشگیری از اسهال ناشی از مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها
  • درمان بی‌قراری شبانه کودک در اثر دل‌درد و نفخ
  • کاهش علائم قولنج (کولیک) نوزادان
  • پیشگیری از درماتیت آتوپیک و اگزما
  • پیشگیری از بیماری‌های التهابی روده
  • پیشگیری از عفونت‌های دستگاه ادراری
  • پیشگیری از سندروم روده تحریک‌پذیر
  • پیشگیری از بیماری‌های لثه
  • پشتیبانی از سلامت مغز نوزاد در دوران رشد
  • کاهش عوارض جانبی واکسیناسیون
  • پیشگیری از عفونت‌های تنفسی مانند سرماخوردگی
  • کاهش احتمال پوسیدگی دندان در آینده

ماست ماجان، محصولی فاقد مواد مضر و نگهدارنده برای کودک

حالا که به ارزش غذایی این ماست، به‌دلیل وجود پروبیوتیک‌های آن پی بردید، نکته قابل بیان دیگر، به فرآوری طبیعی این محصول باز می‌گردد. به شما اطمینان می‌دهیم که در روند تولید این محصول لبنی از برند ماجان، به‌هیچ‌عنوان از گلوتن استفاده نشده است.

زمانی که کودک شما مبتلا به آلرژی گندم، بیماری سلیاک یا حساسیت‌های مختلف است، داشتن یک رژیم غذایی فاقد گلوتن، می‌تواند تغییرات مثبتی در سبک زندگی او داشته باشد. با درنظرگرفتن ماست برند ماجان، اطمینان حاصل می‌کنید که فرزند شما مواد مغذی ضروری را برای سلامت و تقویت ارگان‌های بدن خود از دست نمی‌دهد و درعین‌حال از مضرات گلوتن در امان خواهد بود.

ترکیبات و ویژگی‌ هایی که ماست ماجان را به مکملی قدرتمند برای کودکان تبدیل کرده است

اگر می‌خواهید با اعمال یک تغییر مثبت در رژیم غذایی فرزندتان و جایگزینی محصولاتی سالم به‌جای موادی پردازش‌نشده، او را از دام عوارض کمبودهای تغذیه‌ای نجات‌بخش باشید، توصیه می‌کنیم که ماست‌های تولیدشده برند ماجان را به‌عنوان یک ماده اشتهاآور، خوش‌طعم و مفید در برنامه غذایی کودک بگنجانید.

جمع‌بندی

با درنظرگرفتن ماست ماجان در رژیم غذایی فرزندتان، او را از همه خواص شگفت‌انگیز محصولات لبنی بهره‌‌مند ساخته و کمبودهای تغذیه‌ای کودک را درخصوص باکتری‌های مفید پروبیوتیک رفع کنید.

ماست‌های تولیدی این برند، فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و گلوتن است و ارزش غذایی آن به‌قدری بالاست که رشد مناسب، شادابی کودک و احتمال به صفررساندن اختلالات گوارشی را در او تضمین خواهد کرد.